در این پروژه طراحی گرافیک، تیم WAY با هدف ساخت هویت بصری حرفهای و اعتمادساز، برای یک برند روانشناسی مجموعهای از طراحیهای گرافیکی کاربردی و جذاب را اجرا کرده است. این طراحیها شامل لوگو، رنگ سازمانی، قالب پست و استوری، کارت ویزیت و المانهای گرافیکی برندینگ بودهاند.
برای انتقال مفاهیم روانشناسی مانند آرامش، خودشناسی، اعتماد و رشد فردی، از رنگهای ملایم (مانند سبز نعنایی، آبی روشن و کرم)، ترکیبهای مینیمال و تایپوگرافی خوانا استفاده شد. طراحی گرافیک این پروژه به گونهای انجام شد که هم در فضای آنلاین (شبکههای اجتماعی، سایت) و هم در ابزارهای چاپی، یکپارچگی و حرفهای بودن برند حفظ شود.
طراحی گرافیکی حرفهای در حوزه روانشناسی، نقشی کلیدی در ایجاد حس اعتماد بین مخاطب و مشاور دارد. اگر شما هم به دنبال طراحی گرافیکی خاص برای برند روانشناسی خود هستید، تیم WAY با شناخت دقیق مخاطب هدف و اصول طراحی، آماده ارائه بهترین خدمات به شماست.
کپی رایت 1404– همه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای تیم وِی محفوظ می باشد